• adblock تم الكشف عن مانع الإعلانات

الإعلانات تساعدنا في تمويل موقعنا، فالمرجو تعطيل مانع الإعلانات وساعدنا في تقديم محتوى حصري لك. شكرًا لك على الدعم ??

أخبار عاجلة

: في يومين..محمد محي يتخطى المليون ونصف مشاهدة بأغنية "ورقة وقلم"

: في يومين..محمد محي يتخطى المليون ونصف مشاهدة بأغنية "ورقة وقلم"
بالبلدي: في يومين..محمد محي يتخطى المليون ونصف مشاهدة بأغنية "ورقة وقلم"

belbalady.net اجتازت الأغنية الجديدة للفنان محمد محي، حاجز المليون ونصف مشاهدة، وذلك خلال يومين من طرحها عبر موقع الفيديوهات الشهير "يوتيوب".

اقرأ أيضًا..في أقل من 24 ساعة.. محمد محي يتخطى المليون مشاهدة بأغنية "ورقة وقلم"

كلمات أغنية ورقة وقلم

الأغنية من كلمات:إيهاب عبده، ألحان:مصطفى عوض، توزيع:رفيق عاكف، وتقول كلماتها:

"هكسب فيك ثواب من غير جرح وعذاب هبعد وهقول بتيجي علي أتفه الأسباب أنا هبقي معاك كريم مش هفتح سين وجيم انا عايز بس اقولك في بينا حساب قديم هات ورقه وقلم وتعالي نحسب سوا كام دمعة بكيتها عيني كام جرح يقول دويني ياما قولت هتهنيني ماشوفتش يوم هنا انا هات ورقه وقلم وتعالي نحسب سوا اللي أنت عملته فيا كِرهت الدنيا ديّه وعشان تحس بيا قدامك ١٠٠ سنه هات ورقه وقلم انا عايز اديلك فكره ان ملكش معايا ولا ذكري حلوه تمحي الآلم واللي اتظلم

ااه قلبي الي عاش عمره في هواك ماحسبلهاش دي ذكريات أليمه ماعدش ليها قيمه مابقاش في حته سليمه في قلبي من الآلم مش هندم اني سبتك ورميت ورا قلبي طوبتك بس أنا ذنبي في رقبتك بالورقه وبالقلم".

تفاصيل أغنية إنتِ في دمي

يذكر أن "ورقة وقلم"، هي أولى الغصدارات الغنائية الصيفية لـ محيي خلال موسم 2021.

 

وكانت آخر إصداراته الغنائية من خلال أغنية "انت في دمي"، التي سجلت أكثر من 2 مليون مشاهدة، من كلمات أيمن بهجت قمر، ألحان وليد سعد، توزيع فهد، وتقول كلماتها:

 

"في دمي حضن بيهونلي همي اغلي من الدنيا عندي ماليش بعديك سندي اللي ورا ضهري فتعبي .. بنسي روحي وانت جمبي برمي حملي عليك ايد بتمسح دمعتي تطبطب عليا

اللي اشوفه الدنيا دي بعينه مش عينيا اللي افول الاه يحسها هو ..اللي حاسس بيا عارفني من جوه واللي باقي من عمري مستكترهوش عليك بتكملني هاتلي حد بيستحملني واللي لما احتاجله يشليني ماليش بعديك موتني بس ولا يوم تقول نستني كنت ميت وانت حييتني كتر خيرك انت في دمي".

 

كلمات أغنية مابقتش شبهي

إضافةً إلى أغنية "مابقتش شبهي"، والتي سجلت أكثر من 3 ملايين و 300 ألف مشاهدة، من كلمات:مصطفى مرسي، ألحان:مدين، وتقول كلماتها:"مابقتش شبهي بخاف مني وبخاف عليا باأبيع الغالي بسهوله.. و بيهون عليا حرمت أدي أمان، باأجرح وبأذي كمان ودة كلة يرجعلك ما أنت اللي عملت كدة فيا.بقيت أخاف من اللي يحبني، معرفش ليه؟ وأشوف الحب دة حكاية عذاب ..أحب إيه ؟!

وشوف وصلت لفين، وأد ايه .. وحشتني خليت ضميري مات وحتي قلبي، باأدوس عليه الموازين إتقلبت والمعادلة اختلت من بعد ما كنت حنين نفسي عن نفسي اتخلت الموازين إتقلبت والمعادلة اختلت من كتر الجرح ماعلم أنا كل مشاعري أتشلت".

 

اقرأ أيضًا..في 3 أيام..محمد محي يقترب من المليون مشاهدة بأغنية "بعدنا"

 

للمزيد من أخبار الفن..اضغط هنا

 

إخلاء مسؤولية إن موقع بالبلدي يعمل بطريقة آلية دون تدخل بشري،ولذلك فإن جميع المقالات والاخبار والتعليقات المنشوره في الموقع مسؤولية أصحابها وإداره الموقع لا تتحمل أي مسؤولية أدبية او قانونية عن محتوى الموقع.
"جميع الحقوق محفوظة لأصحابها"

المصدر :" الوفد "

اشترك فى النشرة البريدية لتحصل على اهم الاخبار بمجرد نشرها

تابعنا على مواقع التواصل الاجتماعى

السابق بالبلدي: سقوط شقيقين أثناء تنقيبهما عن الآثار داخل المنزل ببني سويف
التالى بالبلدي: وداعا.. بدوى شلبى